Procedura reklamacji
Jeśli nagroda jest uszkodzona lub zawartość przesyłki nie zgadza się ze specyfikacją
1) Wypełnij w obecności kuriera Protokół Szkody. O druk poproś kuriera DPD i wypełnij w 2 egzemplarzach. Jeden egzemplarz protokołu zostaje u Ciebie wraz z przesyłką, drugi oddaj kurierowi.
2) W terminie 3 dni roboczych (od odebrania przesyłki) skontaktuj się z nami! Zgłoś pisemną reklamację na Druku Reklamacyjnym. Czytelnie wypełniony Druk Reklamacyjny prześlij wraz z Protokołem Szkody:
- faksem na numer 61 62 50 251
- lub
- mailem za pośrednictwem Formularza Kontaktowego – załącz skany ww. dokumentów
3) Po otrzymaniu Twojej reklamacji skontaktujemy się z Tobą w terminie 3 dni roboczych i poinformujemy o dalszych krokach postępowania.
Jeśli stwierdziłeś istnienie niewidocznych uszkodzeń po odebraniu przesyłki
1) Pilnie skontaktuj się z nami za pomocą Infolinii: 61 62 50 200 lub Formularza Kontaktowego.
2) Wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze od Ciebie uszkodzą nagrodę. Pamiętaj o wypełnieniu Protokołu Szkody (druk otrzymasz od kuriera).
3) Czytelnie wypełniony Druk Reklamacyjny wraz z Protokołem Szkody prześlij do nas zgodnie z opisem powyżej.
Jeśli wystąpiła awaria w trakcie użytkowania nagrody
1) Zgłoś pilnie usterkę telefonicznie na infolinię 61 62 50 200 lub za pomocą Formularza Kontaktowego (kategoria: awaria sprzętu).
2) Skontaktujemy się z Tobą w terminie 3 dni roboczych i poinformujemy, czy gwarancja nadal obowiązuje i jaka jest procedura naprawy bądź wymiany nagrody.