FAQ
Podstawowe informacje o programie fachowiec
Po pierwsze, zarejestruj się w programie na stronie www.programfachowiec.pl. Następnie wycinaj i zbieraj punkty znajdujące się na oznaczonych opakowaniach produktów ATLAS. Przesyłaj punkty wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem zgłoszeniowym i zamawiaj nagrody.
Wymieniasz zebrane punkty na nagrody, wysyłając je wraz z czytelnie wypełnionym FORMULARZEM ZAMÓWIENIA. Jeśli nie chcesz wymieniać punktów od razu, możesz zaznaczyć opcję: zasilam swoje konto punktami. Punkty będą odkładane na Twoim koncie przez 2 lata. Możesz w tym czasie zamówić nagrodę rzeczową lub doładowanie karty płatniczej. Możesz też w każdej chwili uzyskać rabat kupując narzędzia u naszych Partnerów lub korzystając z usług księgowych. Szczegółowe informacje na temat zasad programu omówione są w zakładce PROGRAM KROK PO KROKU. Zapoznaj się z REGULAMINEM.
Oczywiście, udział w programie może brać zarówno osoba prowadząca działalność gospodarczą, jak i taka, która nie prowadzi działalności, należy zaznaczyć jedynie ten fakt przy wypełnianiu FORMULARZA ZAMÓWIENIA.
Program Fachowiec pozwala uczestnikom na uzyskiwanie wielu bonusów za zakup produktów ATLAS oraz inne aktywności. Podstawową korzyścią jest wymiana punktów na nagrody rzeczowe lub doładowania kart przedpłaconych. Dodatkowo można uzyskać duże rabaty na zakup narzędzi u Partnerów oraz usługi księgowe. Program oferuje także atrakcyjne promocje i konkursy, dostarcza najświeższych informacji o produktach i działaniach marki ATLAS.
Zgodnie z zapisem regulaminowym, ogłoszenie o zakończeniu Programu zostanie zamieszczone na stronie z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
Poprawnie wypełniony FORMULARZ ZAMÓWIENIA wraz z punktami należy wysłać na adres: Program Fachowiec, ul. Gajowa 8/10, 60-815 Poznań
FORMULARZ ZAMÓWIENIA znajduje się w katalogu Programu Fachowiec. Można go również wydrukować ze strony internetowej programu.
Karta przedpłacona
Każdy uczestnik PROGRAMU FACHOWIEC może otrzymać kartę i wymieniać punkty na pieniądze. Jeśli nie otrzymałeś jej jeszcze w przesyłce od ATLAS, zamów doładowanie za min. 200 pkt, a karta zostanie przyznana automatycznie i wysłana w max. 14 dni na Twój adres korespondencyjny podany w Programie Fachowiec.
Jeśli nie masz jeszcze karty, zostanie przyznana automatycznie w dniu złożenia przez Ciebie zamówienia doładowania (min. 200 pkt) i wysłana na Twój adres korespondencyjny. Kartę należy aktywować dzwoniąc na Infolinię Programu pod numerem (61) 62 50 200 lub na stronie Programu Fachowiec. Dopiero po aktywacji karty, pieniądze zostaną na nią przelane.
Stosujemy atrakcyjne przeliczniki punktowe: Dla uczestników VIP i Certyfikowanych: 1 pkt = 0,30 zł Dla uczestników bez dodatkowych statusów: 1 pkt=0,22 zł
Karta typu Visa Profit Prepaid ma zasięg krajowy i służy do: a) realizacji Transakcji tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (Polska) poprzez dokonywanie transakcji bezgotówkowych w punktach honorujących karty płatnicze oznaczone logo Visa, b) wypłaty gotówki z Bankomatów lub w kasach banków wyposażonych w terminale płatnicze, oznaczone logo Visa. Karta Płatnicza Programu Fachowiec dostępna jest dla wszystkich zarejestrowanych Uczestników Programu Fachowiec. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie kart.
Zaloguj się na swoim koncie na www.programfachowiec.pl i wejdź do Nagrody i Produkty/Karta/Doładuj Kartę. Wpisz kwotę doładowania lub liczbę punktów, którą chcesz przeznaczyć na doładowanie (pamiętaj, że minimalne doładowanie to 200 punktów). Przelew zrealizujemy w ciągu 3 dni roboczych.
Kartę VISA Profit Programu Fachowiec wysyłamy max w ciągu 14 dni roboczych od dnia zamówienia pierwszego doładowania. Korespondencja jest kierowana za pośrednictwem Poczty Polskiej – za potwierdzeniem odbioru. Pamiętaj, że po otrzymaniu karty należy skontaktować się z Infolinią Programu Fachowiec pod numerem (61) 62 50 200 w celu aktywacji karty lub aktywować na stronie Programu Fachowiec. Bez dokonania aktywacji, środki na kartę nie zostaną przelane.
Przelew realizujemy w 3 dni robocze od daty zlecenia, na kartę która została aktywowana. Jeżeli zamówiłeś pierwsze doładowanie i nie miałeś wcześniej karty, pamiętaj, aby po jej otrzymaniu od razu ją aktywować pod numerem (61) 62 50 200 lub na stronie Programu Fachowiec. Przelew zostanie zrealizowany w przeciągu 3 dni roboczych dopiero po aktywacji karty.
Zadzwoń na Infolinię Programu Fachowiec pod numerem (61) 62 50 200 lub aktywuj na stronie Programu Fachowiec. Poprosimy Cię o podanie imienia i nazwiska nr PESEL lub daty urodzenia oraz pełnego adresu zamieszkania, a także o numer karty. Po potwierdzeniu zgodności, wyślemy SMS z kodem PIN. Warunkiem korzystania z karty jest jej uprzednie podpisanie. Od tego momentu masz pełną swobodę z korzystania z karty.
W razie utraty karty, należy ją niezwłocznie zastrzec pod numerem telefonu 42 664 73 44 (24 godzinne Centrum Obsługi Kart Przedpłaconych). Podanie numeru karty znacznie przyspieszy jej zastrzeżenie. Pamiętaj – zadzwoń również na Infolinię Programu Fachowiec (61) 62 50 200 lub 601 371 421 i poinformuj nas o tym.
Wydanie karty jest całkowicie bezpłatne.
Przelew realizujemy w ciągu 3 dni roboczych.
Termin ważności Karty podany jest każdorazowo na awersie Karty.
Nowa karta zostanie przyznana i wysłana automatycznie, więc nie musisz jej ponownie zamawiać.
Nie wykorzystane środki zostaną przeksięgowane na nową kartę.
Możesz korzystać ze środków zgromadzonych na karcie tak długo, jak ważna jest Twoja karta. Nie wykorzystane środki zostaną przeksięgowane na nową kartę.
Kod PIN i Karta są przyznawane wyłącznie Użytkownikowi karty i nie mogą zostać ujawnione bądź przekazane żadnej osobie trzeciej. Bank i Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za skutki ujawnienia kodu PIN lub za przekazanie Karty osobom nieuprawnionym. Kodu PIN nie możesz zmienić => jest przypisany na stałe. W przypadku, kiedy zapomnisz PIN, skontaktuj się niezwłocznie z Infolinią Programu Fachowiec pod numerem (61) 62 50 200. Po weryfikacji Twoich danych teleadresowych (imię, nazwisko, adres zamieszkania) oraz po weryfikacji numeru karty, kod PIN zostanie wysłany SMS.
Wypłata środków zgromadzonych na karcie w bankomacie jest bezpłatna. Saldo możesz sprawdzić bezpłatnie w każdym bankomacie oraz pod numerem telefonu (42) 664 73 44 oraz na stronie mBanku.
Użytkownik karty może uzyskać informację o Saldzie Dostępnych Środków na Karcie: 1) dzwoniąc na numer 24-godzinnego Centrum Obsługi Kart Przedpłaconych (42) 664 73 44 (ponosisz koszt zgodny z taryfą operatora ) 2) bezpłatnie w internetowym Serwisie Kart Przedpłaconych 3) bezpłatnie w Bankomatach, o ile dany Bankomat umożliwia przeprowadzenie takiej Transakcji
Są dwa limity: a) gotówkowy => 10 tys dziennie i 20 tys miesięcznie dla transakcji bezgotówkowych, w bankomatach i bankach b) ilość transakcji => 10 dziennie i 30 miesięcznie dla transakcji w bankomatach i bankach
Tak. Karta VISA Profit Programu Fachowiec pełni również taką funkcję.
Od 17 marca 2014 r. promocja na „10% więcej za doładowanie” przestaje obowiązywać. Od powyższego terminu obowiązuje przelicznik: Dla uczestników VIP i Certyfikowanych: 1 pkt = 0,30 zł Dla uczestników bez dodatkowych statusów: 1 pkt=0,22 zł
Minimalnie możesz wymienić 200 punktów.
Możesz wymieniać na złotówki wszystkie punkty, które masz na koncie (minimalna wartość punktów podlegająca wymianie to 200 pkt).
Od 17 marca 2014 r. wymiana punktów na złotówki to jedna z podstawowych form uzyskiwania profitów z uczestnictwa w Programie Fachowiec. Zawsze możesz wymieniać zebrane punkty na ubrania robocze i/lub wzorniki.
Tak, wszyscy Uczestnicy PROGRAMU FACHOWIEC, którzy otrzymają w roku podatkowym nagrodę - doładowanie, którego jednorazowa wartość przekracza 200 zł oraz nie prowadzą działalności gospodarczej, otrzymają od Organizatora PIT 8C, który należy uwzględnić w swoim rozliczeniu rocznym. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mają obowiązek rozliczyć przychód z tytułu otrzymanej nagrody w przychodach z prowadzonej działalności według wartości podanych na protokole odbioru nagród. Link do ustawy.
Jest to dodatkowa opcja, pozwalająca na realizację w jednym dniu doładowań za kwotę max 200 zł. Jeśli zamawiasz doładowanie na wyższą kwotę, jest ono dzielone na części i realizowane w kolejnych dniach. Dla kwot powyżej 600 zł wydłuża to realizację doładowania powyżej 3 dni roboczych. Kolejne doładowanie w transzach realizowane jest po zakończeniu poprzedniej transzy.
Wejdź na stronę Partnera, wybierz produkt, a po wrzuceniu go do koszyka wpisz w odpowiednie pole 6 ostatnich cyfr z numeru twojej karty Programu Fachowiec. Za zakup możesz zapłacić środkami zgromadzonymi na karcie lub środkami z dowolnego konta jakie posiadasz.
Wejdź w zakładkę Usługi Partnerów i wypełnij formularz kontaktowy. Skontaktuje się z Tobą najbliższe biuro rachunkowe.
Płać kartą płatniczą Programu Fachowiec u Partnerów mBanku ze środków zgromadzonych na karcie. Sprawdź wysokość rabatu przysługującego twojej karcie na stronie /(kolumna Standard). Przypomnij sprzedawcy o przysługującym Ci rabacie przed dokonaniem transakcji, aby mieć pewność, że zostanie przyznany.
Nagrody
Wybrana nagroda rzeczowa zostanie wysłana do uczestnika przesyłką kurierską lub listem poleconym, na adres podany w FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Przy odbiorze nagrody uczestnik kwituje jej odbiór podpisem. Nagroda pieniężna zostanie przelana na kartę przedpłaconą wysłaną do uczestnika listownie.
Wszystkie koszty związane z przesyłką nagrody do uczestnika ponosi organizator Programu Fachowiec.
Wybrana nagroda rzeczowa powinna dotrzeć do uczestnika nie później niż w ciągu 30 dni roboczych od momentu otrzymania przez organizatora programu poprawnie wypełnionego FORMULARZA ZAMÓWIENIA pod warunkiem posiadania na koncie odpowiedniej liczby punktów pozwalających na realizację zamówienia. Nagroda pieniężna zostanie przelana na kartę przyznaną uczestnikowi w ciągi 3 dni roboczych od dnia aktywacji karty lub zamówienia doładowania.
Nie, nagrody w Programie Fachowiec wydawane są nieodpłatnie, ale zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych od jednorazowego wydania nagród o wartości powyżej 200 zł osoby fizyczne muszą zapłacić podatek dochodowy, poprzez uwzględnienie w swoim rozliczeniu podatkowym deklaracji PIT 8C otrzymywanej od Organizatora Programu. Osoby prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane doliczyć wartość wszystkich nagród do przychodów swojej firmy. Rynkowa wartość nagród podawana jest zawsze w specyfikacji załączonej do nagrody oraz można ją sprawdzić na stronie www po zalogowaniu na swoje konto w historii zamawianych nagród oraz w koszyku nagród w momencie składania zamówienia.
Jeśli stwierdziłeś istnienie niewidocznych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, pilnie skontaktuj się z nami. Na nasz koszt wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze od Ciebie uszkodzą nagrodę. Pamiętaj o wypełnieniu i wysłaniu protokołu szkody (druk otrzymasz od kuriera). Wypełnij także druk reklamacyjny, aby przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji i prześlij wraz z protokołem szkody do nas faksem na numer 61 6250 251 lub mailem za pośrednictwem FORMULARZA KONTAKTOWEGO – załącz skany ww. dokumentów..
Protokół Szkody – druk udostępnia kurier, wypełniasz w jego obecności. Druk Reklamacyjny – załączony do każdej specyfikacji oraz dostępny na stronie internetowej
Jeśli nagroda jest uszkodzona lub zawartość przesyłki nie zgadza się ze specyfikacją, wypełnij w obecności kuriera Protokół Szkody i w terminie 3 dni roboczych (od odebrania przesyłki) skontaktuj się z nami. Najszybszym sposobem zgłoszenia reklamacji jest przesłanie czytelnie wypełnionego druku reklamacyjnego oraz protokółu szkody. Dokumenty można wysłać faksem na numer 61 6250 251 lub mailem za pośrednictwem FORMULARZA KONTAKTOWEGO – załącz skany ww. dokumentów.
Jeśli wystąpiła awaria w trakcie użytkowania nagrody zgłoś pilnie usterkę telefonicznie na infolinię 61 62 50 200 lub za pomocą formularza kontaktowego na www.programfachowiec.pl (kategoria: awaria sprzętu). Skontaktujemy się z Tobą w terminie 3 dni roboczych i poinformujemy, czy gwarancja nadal obowiązuje i jaka jest procedura naprawy bądź wymiany nagrody.
Tak, w tym celu prosimy o odesłanie odzieży na adres PROGRAM FACHOWIEC ul. Gajowa 8/10, 60-815 Poznań z prośbą o wymianę rozmiaru nagrody, zaznaczając czy chodzi o większy, czy o mniejszy rozmiar. Zaznaczamy, iż wymianie podlega jedynie odzież nieużywana.
Zamówienie mogło zostać anulowane z dwóch powodów: - braku wystarczającej liczby punktów pozwalających na realizację zamówienia - punkty pozostają na koncie - wyczerpania zapasów nagrody – sprawdź czy nagroda została oznaczona jako dostępna do wyczerpania zapasów
Aby uzyskać takie informacje, wystarczy: - zalogować się na swoim koncie oraz wejść w zakładkę NAGRODY; - zadzwonić na infolinię programu pod numer: 61 62 50 200, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 (koszt zgodny z taryfą operatora); - napisać do nas, wysyłając poprzez stronę internetową formularz z konkatktowy, który znajduje się w stopce strony. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby móc wysłać takie zapytanie.
Sprawdź w obecności kuriera zawartość przesyłki. Upewnij się czy nagroda nie jest uszkodzona i czy zawartość jest zgodna ze specyfikacją.
1. ZATWIERDZENIE PUNKTÓW NA KONCIE: Witaj! Dziekujemy za zgloszenie. Do Twojego konta zostalo dopisanych xxxxx pkt, aktualnie masz do dyspozycji xxxxx pkt 2. ODJĘCIE PUNKTÓW Z KONTA: Twoje zamowienie na xx nagrod za xxxxx pkt zostalo zatwierdzone, aktualnie masz do dyspozycji xxxxx pkt 3. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA Z POWODU BRAKU WYSTARCZAJĄCEJ ILOŚCI PUNKTÓW: Twoje zamówienie na xx nagród za xxxxx pkt zostało anulowane z powodu braku wystarczającej ilości punktów. Dodatkowe informacje na infolinii pod nr 61 62 50 200 4. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ UCZESTNIKA: Twoje zamowienie na xx nagrod za xxxxx pkt zostalo anulowane. Aktualnie masz do dyspozycji xxxxx pkt 5. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA Z POWODU BRAKU DOSTĘPNOŚCI NAGRODY: Twoje zamowienie na xx nagrod za xxxx pkt zostalo anulowane z powodu wyczerpania stanow magazynowych nagrody. Zamow inna nagrode. 6. ANULOWANIE NAGRÓD ZAMÓWIONYCH PRZEZ UCZESTNIKA NIE BĘDĄCEGO W STREFIE VIP: Zamowienie na xx nagród za xxxxx pkt anulowano z powodu braku dos
Wartość rynkowa nagrody podawana jest przy składaniu zamówienia w koszyku nagród oraz w historii zamówionych nagród w celach informacyjnych. Osoby nie prowadzące działalności gospodarczej mogą na tej podstawie sprawdzić, czy nagroda zostanie uwzględniona w deklaracji PIT 8C, (jesli jej wartość przekracza 200 zł) i jaką kwotę podatku będzie trzeba zapłacić. Osoby prowadzące działalność gospodarczą mogą sprawdzić jakie kwoty będą musiały doliczyć do dochodów swojej firmy po otrzymaniu nagrody.
Tak, wszyscy uczestnicy programu FACHOWIEC, którzy otrzymają w roku podatkowym nagrody, których jednorazowa wartość przekracza 200zł oraz nie prowadzą działalności gospodarczej, otrzymają od Organizatora PIT 8C, który należy uwzględnić w swoim rozliczeniu rocznym. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mają obowiązek rozliczyć przychód z tytułu otrzymanej nagrody w przychodach z prowadzonej działalności według wartości podanych na protokole odbioru nagród. W przypadku doładowań karty ich wielkość można sprawdzić na koncie uczestnika w części NAGRODY, widocznej po zalogowaniu na stronie www.programfachowiec.pl. Link do ustawy: http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,13,13,700,,20120403,ustawa-z-dnia-26071991-r-o-podatku-dochodowym-od-osob.html
Punkty
Poprawnie wypełniony FORMULARZ ZAMÓWIENIA wraz z punktami należy wysłać na adres: Program Fachowiec, ul. Gajowa 8/10, 60-815 Poznań
Punkty w Programie dodawane są do konta po przesłaniu kodów lub naklejek z wybranych produktów ATLAS. Punkty mogą być od razu zamieniane na nagrody lub gromadzone na koncie przez okres 2 lat.
Gratisowe 50 punktów za rejestrację na stronie www przyznawane są po przesłaniu min 100 punktów z opakowań produktów w ciągu 3 miesięcy od rejestracji.
Zgłoś niepoprawnie naliczoną ilość punktów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania SMS informującego o licznie naliczonych punktów przesyłając reklamację na piśmie na adres Program Fachowiec ul. Gajowa 8/10 60-815 Poznań. Możesz przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji przesyłając wypełniony „DRUK REKLAMACYJNY” na wskazany adres albo w postaci skanu za pośrednictwem FORMULARZA KONTAKTOWEGO.
Wszystkie produkty objęte programem znajdziesz w zakładce PRODUKTY I PUNKTY.
Aby uzyskać szczegółowe informacje o liczbie punktów przysługujących za zakup poszczególnych produktów, wystarczy wejść w zakładkę PRODUKTY I PUNKTY. Na opakowaniach wydrukowane są punkty.
Nie, wystarczy wysłać czytelnie wypełniony i podpisany FORMULARZ ZAMÓWIENIA (nie zapomnij o wpisaniu nr telefonu, podanego podczas rejestracji) oraz punkty wycięte z opakowań. Jeśli zamawiasz nagrodę, pamiętaj o wpisaniu NUMERU, NAZWY NAGRODY oraz w przypadku ubrań roboczych ROZMIARU. Przelicz punkty, które przesyłasz i wpisz odpowiednią wartość w formularzu.
W przypadku naklejek zamieszczonych na opakowaniach należy je przesyłać wraz z fragmentem tego opakowania, jeśli taka informacja znajduje się na opakowaniu. Dotyczy to poniższych produktów: ATLAS GIPS GRUNTOPRIM 5 kg AGGP5 2 pkt ATLAS GIPS RAPID 28 kg AGR28 8 pkt ATLAS GIPS RAPID 18 kg AGR18 6 pkt ATLAS GIPS RAPID 8 kg AGR8 3 pkt ATLAS GIPS RAPID 2 kg AGR2 2 pkt ATLAS TYNK AKRYLOWY 25 KG ATA25 15 pkt ATLAS TYNK SILIKONOWY 25 KG ATS25 18 pkt ATLAS TYNK SILIKONOWO-SILIKATOWY 25 KG ATSS25 16 pkt ATLAS TYNK AKRYLOWO-SILIKONOWY 25 KG ATAS25 16 pkt FARBA ATLAS SALTA 10L SALTA10 15 pkt ATLAS WODER E 5 kg WE5 9 pkt ATLAS WODER E 25 kg WE25 34 pkt ATLAS WODER W 4,5 kg WW45 6 pkt ATLAS WODER W 10 kg WW10 12 pkt
Wszystkie promocje ogłaszane są na stronie www.programfachowiec.pl. Informacje przesyłane są także mailowo, do osób, które podały swój adres mailowy i wyraziły zgodę na komunikację elektroniczną. Aby otrzymywać wiadomości mailowe podaj adres mailowy w zgłoszeniu papierowym i podpisz wymagane zgody lub zadzwoń na infolinię i podaj adres mailowy.
Tak, wszystkie punkty przesłane i naliczone w Programie mają termin ważności. Punkty przesłane i naliczone przed 17.03.2014 tracą ważność 01.01.2015, a punkty przesłane od 17.03.2014 są ważne 2 lata od daty dodania punktów do konta. Na 90 dni przed upływem terminu ważności punktów, wyślemy przypomnienie SMS-em o dacie i wartości najbliższych punktów, które ulegną przeterminowaniu. Pamiętaj, że masz jeszcze 90 dni na wykorzystanie punktów, które ulegną przeterminowaniu.
Zaloguj się na swoje konto w na stronie www.programfachowiec.pl, na stronie startowej widocznej po zalogowaniu będzie informacja o najbliższej dacie upływu terminu ważności punktów i liczbie punktów, które stracą ważność tego dnia. Także w historii punktów przy każdym zgłoszeniu i doliczonych punktach promocyjnych będzie widoczny termin ich ważności do którego mogą być wykorzystane.
Zgłoszenie musi zawierać następujące dane osobowe: - numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji, - nowy numer telefonu komórkowego (jeśli występuje), - imię i nazwisko, - adres zameldowania obejmujący: ulicę, numer domu, numer mieszkania (jeśli występuje), - kod, - nazwę miejscowości, - adres korespondencyjny jeśli jest inny niż zameldowania. Zamówienie na nagrodę musi zawierać: - numer nagrody, - nazwę nagrody, - ilość, - rozmiar, jeśli potrzebny. Nie podanie wymaganych danych spowoduje, że zgłoszenie pozostanie nie wprowadzone do czasu skontaktowania się z Uczestnikiem.
Vip
Do 31.12.2016 trwa promocja!!! Obniżony jest próg wejścia do strefy VIP do 3800 pkt. Fachowcy posiadający punkty z przedziału 3800 - 3999 wystarczą, że wyślą 1 pkt aby wejść do strefy VIP.
Standardowo należy przesłać minimum 4000 punktów wyciętych z opakowań produktów objętych Programem Fachowiec. Dotyczy to sumy punktów przesłanych przez uczestnika od momentu rejestracji w programie. Nie jest istotne, czy punkty są nadal na Twoim. Ilość punktów przesłanych z opakowań możesz sprawdzić po zalogowaniu na swoim koncie lub pod numerem telefonu 61 62 50 200.
Status przyznawany jest na 1 rok.
Uprawnienia są przedłużane na kolejny rok po przesłaniu przez uczestnika minimum 1000 punktów wyciętych z opakowań. Ilość punktów potrzebnych do przedłużenia statusu Uczestnika VIP możesz sprawdzić po zalogowaniu na swoim koncie lub pod numerem telefonu 61 62 50 200.